Nabízené služby Globe Data
Jednotlivé služby postupně přidáváme a některé řešíme zcela individuálně (jako například Rackhosting) a některé jsou plně automatizované od okamžiku založení objednávky (jako například služba VPN).
Kromě toho, co bylo uvedeno na úvodní stránce a na stránce Datové centrum, je třeba zde zmínit, že služby jsou pod neustálým dohledem jak systémů, tak pracovníků Datového centra.
Kontaktní support na technika je k dispozici v režimu 8/5 (viz Kontakty), fyzický přístup do centra, pokud jej máte ke službě zřízen, je 24/7.
Účtování služeb probíhá vždy dopředu na zvolené období. U služeb, kde je účtována spotřebovaná energie se právě elektrická energie účtuje dle Vámi vybrané varianty – dopředně zálohou s následným vyúčtováním nebo zpětně (cena elektrické energie je vyhlášena na rok dopředu a model dopředného účtování má cenu zvýhodněnu).
U každé služby je vždy započítána minimálně 1 IP adresa IPv4.